Kampania reklamowa – Koniec języka za przewodnika!

Kampania reklamowa – Koniec języka za przewodnika!

Kampania reklamowa zrealizowana na zlecenie Fundacji Edukacji Polonijnej, której głównym celem jest pielęgnowanie języka polskiego wśród Polonii. Akcja „Koniec języka za przewodnika” została przygotowana z okazji Międzynarodowego Dnia Języka Ojczystego.

Fundacja koordynuje również projekt edukacyjny Polskie Szkoły Internetowe Libratus umożliwiający polską edukację poza granicami kraju. Przeprowadzony eksperyment społeczny pokazuje, jak istotną rolę odgrywa w naszym życiu znajomość języka ojczystego.

Fundacja Edukacji Polonijnej powstała z inicjatywy szkół oraz organizacji mających na celu udostępnianie dzieciom Polaków przebywających za granicą, możliwości nauki w polskim systemie oświaty. Fundacja dzięki realizacji wielu kampanii społecznych promuje polską edukację na całym świecie. Spoty reklamowe mają na celu przede wszystkim promowanie używania języka polskiego wśród Polskiej społeczności.

Jeżeli zastanawiasz się nad realizacją filmu promocyjnego własnej firmy skontaktuj się z nami i zapytaj o wycenę!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.